ارنوازارنواز، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

داستان‌هاي عمه پسند

خانواده نوک دار

مامان و پریسا دارند درباره لب های هلن صحبت می کنند. بعد پریسا موضوع لب های خانوادگی را پیش می کشاند و میگه که خانواده ما (یعنی خانواده غلامپور) لب های بالایی نازکی دارند. مامانی میگه نه اینطوری هم نیست. ارنواز اما نظر جالب تری داره و میگه که ما لب نداریم، نوک داریم.
29 خرداد 1390

سفر به ماورا

خاله آسيه و عمو حميد هر دو بيرجندي هستند. ميگند كه گناهكي نواز كه اولين سفرش با هواپيما به بيرجند شده. ميگم تازه گناهكي اولين سفر زمينيش هم به تفرش بوده
29 خرداد 1390

تصور قبايل بدوي از سينما

یک دختری هست که تو گوشی مامانی بلوتوث شده و ارنواز شیرین زبانی هایش را گاهگاهی می بینه. کسی که این فیلم را گرفته، فقط مدیوم شات دختر را گرفته. خب تصور ارنواز اینجوریه که این نی نی پا نداره! اینکه عجیب نیست تصور قبایل بدوی هم از سینما همینجوری هست!!!
29 خرداد 1390

خواپيما سواري

البته که ارنواز از خواپیما لذتی نبرده؛ شما خودتون باشید خواپیمای ایرانی را ترجیح می دهید یا خواپیمای عجایس را (سرزمین عجایب) ارنواز اولش که نشسته گفته بابام را می خوام؛ باباش که طبیعتا نتونسته سوار بشه گیر داده که خودش پیاده بشه و وقتی این هم به نتیجه نرسیده،‌ گیر داده به عجایس. خلاصه مامانی و ارنواز بعداز ظهر برگشتند و ارنواز کاری کرد که مجبور شدیم بعدازظهری به یک شهربازی در کرج به نام پروما ببریمش تا خواپیمای واقعی را سوار بشه.
29 خرداد 1390

سفر با هواپيما

الان كه دارم اين مطلب را مي نويسم ارنواز با مامانش سوار هواپيما هستند (يا از هواپيما پياده شده اند) و دارند مي رسند(يا رسيده اند) به بيرجند. اگر سفر ارنواز تو شكم مامانيش با هواپيما را به حساب نياوريم (كه قاعدتا بايد بياوريم) و اگر هواپيماهاي سرزمين عجايب را هم هواپيما حساب نكنيم (كه قاعدتا بايد بكنيم)  اين اولين سفر ارنواز با هواپيما (يا به قول خودش خواپيما) محسوب ميشود. بايد ببينيم چه بلايي سر مامانيش درآورده است.
28 خرداد 1390

عکاس آشنا

دیروز رفتیم به یک عکاسی در مهرشهر. ارنواز کلا یه خورده بداخلاق بود ولی تو عکاسی خوب کنار اومد. وسط های کار متوجه شدیم که عکاس یه خورده آشنا دراومده. اولش فهمیدیم که از دوست های حسین جلیلی هست. بعد فهمیدیم که شوهرخواهر موژان و مانا محمدطاهر هست و سرانجام متوجه شدیم که قبلترها همخونه مسعود ملک یاری بوده. البته عکس هایی را هم که گرفته تا چند وقت دیگه خواهیم گذاشت.
28 خرداد 1390

دی جی علی گیتور

این بچه های امروزی هم از همان ابتدا سلیقه های عجیب و غریبی دارند. مثلا چرا باید ارنواز با کمال علاقه بنشینه و به موسیقی دی جی علی گیتور را تو برنامه بی بی سی تماشا کنه؟!!!
27 خرداد 1390

درب کوکو

مامانی کوکو سبزی درست کرده. یک تکه از کناره کوکو که بیشتر سرخ شده، کنده شده و فقط از یک طرف به کوکو چسبیده.  ارنواز میگه: این درشه؟ بابایی میگه: آره ارنواز میگه: درشو می بندم بعد با دستش آن تکه را می چسبونه به بقیه کوکو
27 خرداد 1390